نگاهی به تحولات هنر مدرن ایران و غرب در سومین نشست "مطالعات تاریخ هنر ایران"

نشست " نگاهی تطبیقی به تحولات هنر مدرن ایران و غرب؛ در آستانه قرن بیستم" سه شنبه 17 اسفند با گفتار دكتر محمدباقر ضیائی برگزار می‌شود.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از برگزار کنندگان این رویداد، نشست" نگاهی تطبیقی به تحولات هنر مدرن ایران و غرب؛ در آستانه قرن بیستم" سومین نشست از مجموعه نشست‌های "مطالعات تاریخ هنر ایران" است كه از سوی "منتقدان هنرهای تجسمی ایران" برنامه ریزی شده است.
ریشه‌های نوگرایی و مبدأ تحولاتی كه هنر ایران را در آستانه قرن بیستم دستخوش تغییراتی بنیادین كرد، از مباحثی است كه در مطالعات هنر ایران معاصر همواره محل اختلاف نظر و حتی مناقشه بوده است.


دكتر محمد باقر ضیائی پژوهشگر و مدرس هنر در این نشست تحولات هنر مدرن ایران و غرب در آستانه قرن بیستم و هنر ایران در عرصه دگرگونی‌های ساختاری در این مقطع زمانی را با نگاهی تطبیقی مورد بازنگری قرار خواهد داد.
همچنین در بخشی دیگر از این نشست محسن ثقفی منتقد هنری گفت و گویی در باب بازنگری تحولات هنر مدرن ایران را با سخنران برنامه پی خواهد گرفت.
علاقه مندان به حضور و شركت در این گفت و گوی انتقادی می‌توانند، ساعت 17 روز سه شنبه 17 اسفند به نگارخانه لاله واقع در خیابان فاطمی، ضلع شمالی پارك لاله مراجعه نمایند.



logo-samandehi